Невже наше сонце в зоряному скупченні?

Вибачте за абсолютне питання про початківців тут, але чи наше сонце є частиною кульового скупчення? Це щось пов’язане із суперкластером Діви?

Цілком можливо, що наше сонце є частиною системи з кількома зірками, наприклад, en.wikipedia.org/wiki/Nemesis_(hypothetical_star)
Бен Кроуелл,

Ми знаходимось у локальній міжзоряній хмарі, але не в скупченні ;-)
Тобіас П'єхов'як

Епізод SciShow Space з вчорашнього дня про це: youtube.com/watch?v=koaGqMF8sLI
Nick T

Коментар вище може бути відповіддю (хороше коротке відео). Цікаво, що деякі відкриті скупчення можуть бути потенційно такими ж старими, як сонце,
Джек Р. Вудс,

Жодне сонце не є частиною скупчення.

Є кілька типів скупчень, які ми бачимо на небі. Найвідомішим є «відкритий кластер», як Плеяди. Це група зірок, що утворилися разом і залишилися поруч.

Коли зірки відходять одне від одного, вони можуть стати частиною "групи, що рухається", колекції зірок, які не представляють собою скупчення, але оскільки вони мають однаковий вік і напрямок руху, ми можемо сказати, що вони були кластером . Багато сусідніх зірок є частиною рухомої групи Великої Урси, але сонце не одне. Це просто трапляється в одній частині Чумацького шляху. Сонце, ймовірно, було частиною скупчення незабаром після його утворення (4,6 мільярда років тому), але цей кластер уже давно розпався. Ми ще не знаємо жодної іншої зірки, яка, схоже, походить із тієї ж групи.

Кульові скупчення, як М13 та Омега Кентаврі, є більшими і мають багато більше зірок, щільно зібраних разом. Всі вони досить далекі, і найяскравіші схожі на злегка нечіткі зірки (адже Омега Кентаврі спочатку вважалася зіркою).

Звичайно, галактика - це група зі 100 мільярдів зірок. Ми зазвичай не думаємо про галактики як зоряне скупчення, тому що вони настільки великі, і зірки в них не утворюються одночасно.

Потім з’являються скупчення галактик, скупчення Діви - це скупчення галактик, а локальна група галактик знаходиться на краю цього скупчення. Але скупчення Діви - це не зіркове скупчення.

У червневому випуску «Науковий американський» у червні 2018 року є стаття про ранню історію Сонця, яка розповідає про його галактичних побратимів.
Бармар

Що означає "утворені разом"? Походили з тієї ж туманності? Якщо так, то посилання на галактику як на зоряний скупчення здавалося б недоречним, оскільки зірки галактики насправді не утворюються з тієї ж хмари пилу / пилу або з будь-якого місця в одній і тій же часовій рамці.
jpmc26

Так, це було погано сформульовано.
Джеймс К

Цілком ймовірно, що більшість зірок народжуються в скупченнях, розміром від 100 до мільйона зірок і більше ( Lada & Lada 2003 ). Було висловлено припущення (за непрямими ознаками) , що наше Сонце було народитися в кластері де - то між 1000 і 10000 братами і сестрами ( Adams 2010 ).

На жаль, більшість кластерів не виживають приблизно 10 мільйонів років від їх головної події зірки. Різні процеси (вигнання газу, припливні галактичні поля, динамічні взаємодії) розтягують ці скупчення і розкидають їх вміст (тобто зірки, що народилися в них) серед зірок галактичного поля. Ідентичність та місце народження скупчення нашого Сонця та навіть особистість його братів та сестер можна визначити лише разом із судово-медичною експертизою зоряної кінематики та хімії. Це дослідження розпочалося та йому допомагають великі спектроскопічні дослідження, такі як Gaia-ESO, SDSS та LAMOST, та нова астрометрична / кінематична інформація від Gaia DR2. Але на даний момент ми не можемо бути впевнені, у якому кластері, якщо такий є, Сонце народилося.

Суперкластер Діви відноситься до скупчення галактик і не має нічого спільного з народженням зірок у нашій Галактиці чи Сонці.

Отже, якщо кластери не виживуть більше пари років, то як М4 можна було б дати більше 12 мільярдів років?
Макс

М4 - кульовий скупчення. Як згадував @JamesK, вони досить різні і дійсно залишаються разом набагато довше.
Стів Лінтон

@Max більшість кластерів не виживають понад десять мільйонів років. Дійсно, легко помітити, що більшість зірок не в скупченнях - тому, якщо вони всі народилися в скупченнях, то більшість кластерів розійшлися.
Роб Джеффріс

@Max - Я думаю, що це лише природа використання слова "найбільше". Багато, майже, майже всі тощо будуть діяти / траплятися певними способами, але завжди будуть деякі, можливо, дуже небагато, будуть різними, а іноді й зовсім дуже різними.
Кевін Феган

Я не впевнений, що "на жаль" тут є правильним словом, враховуючи, що (наскільки ми можемо сказати із симуляцій та базової фізики) мають місце тісні зустрічі між двома зірками (які частіше трапляються у скупченнях, оскільки зірки ближче один до одного) бути ... не дуже добре для стабільності будь-яких планетарних систем навколо них. Щільний кульовий скупчення може бути цікавим місцем для проживання, але може не так багато часу, щоб життя розвивалося там, щоб оцінити це.
Ільмарі Каронен