Коли ми зможемо виявити екзопланети розміром з Землею?

Я чув, що єдині планети, які можна побачити за межами Сонячної системи, - це планети розміром Джовіана з випадковим виявленням планет утричі більше за розмір Землі. Але, наскільки я знаю, ми не бачили жодної позасонячної планети розміром Землі (завдяки діапазону наших телескопів?) Коли ми зможемо їх виявити?

У 2013 році найменшою виявленою екзопланетою був Kepler-37-b, який фактично менший за масою та розмірами, ніж Земля, тому ми вже мали обмежену здатність виявляти ці розміри екзопланет.

Варто зазначити, що не було жодної нової технології, яка дозволила б просунутися в цьому документі , в документі, на який посилається NASA, вказується, що використовуються ті ж методи, що і зазвичай. Зрозуміло, що вони навіть змогли відкрити щось таке маленьке.

Зараз виявлено ще більше планет розміром із Землею. Один із методів, що використовуються для їх виявлення, описаний наступним чином:

Ми пояснюємо недосконалість детектування таких планет Кеплером, вводячи синтетичні затемнені планети в вимірювання яскравості Кеплера і записуючи виявлену фракцію.

Джерела:

Можливо, оновіть цю відповідь. Зараз існує низка підтверджених планет розміром Землі, і більшість малих кандидатів на планету, знайдених Кеплером, будуть справжніми планетами. Тож відповідь справді полягає в тому, що ми вже можемо і маємо. Чого ще немає - це планета, подібна до Землі, на орбіті Землі навколо навколо зірки, схожої на сонце.
Роб Джефріс

Червень 2015 року, Kepler-138: Вперше екзопланета з розміром Марса виявляє все: slate.com/blogs/bad_astronomy/2015/06/18/… Марс важить приблизно 0,107 земної маси .
Шлях до незнайомця

@WayfaringStranger Хороша знахідка. Kepler-37b все ще менший, оскільки він приблизно розміром Місяця.
закликав2voyage

Зараз ми в змозі знайти менші екзопланети, ніж Земля.

Аналіз даних Кеплера дав найменшу відому масу для екзопланети, що оберталася навколо нормальної зірки. Її маса та розміри схожі на Марс, встановлюючи орієнтир властивостей екзопланет, менших за Землю. Див. Лист с.321

Прочитайте статтю , опубліковану в Nature від тут .

(Земля вдвічі більша за Марс.)

Можливо, після запуску космічної обсерваторії PLATO ESA , яка в даний час планується запустити в 2024 році.

Планетні транзити та коливання зірок (PLATO) - це планова космічна обсерваторія Європейського космічного агентства, яка використовуватиме групу фотометрів для виявлення та характеристики скелястих позасонячних планет будь-яких розмірів навколо червоних карликових зірок, жовтих карликових зірок, як наше Сонце, і суміжних зірок, де вода може існувати в рідкому стані. . . . Мета полягає в тому, щоб знайти такі планети, як Земля, не лише за розміром, а за потенціалом для проживання.

Відповідно до цієї статті BBC :

Критично, Платон буде налаштований на пошук скелястих світів, що орбітують в "житловій зоні" - регіоні навколо зірки, де вода може зберігати рідкий стан.

Дивіться також відповідь Джеремі на це запитання .

Наземно розміру планети вже вже виявлені. Ця відповідь (цитата) адресує, коли ми можемо знайти планети, подібні до Землі.
Роб Джеффріс

Ми можемо знайти Землю, як Екстра-Сонячні планети, але вони просто можуть бути занадто близько до своєї зірки, а отже, життя може бути не на планеті. Зараз ми живемо на "Планеті Золотоверхів". Планети Золотаків знаходяться в житловій зоні, де є життя, і Н2О, що знаходиться при правильній температурі, є текучою рідиною.

У будь-якому випадку, планета, така як Gliese 876 d, НАДОБЛИВО близько до зірки, на якій вона обертається (Gliese 876).

Якщо ви хочете побачити повну таблицю екзопланет, тоді перейдіть до

Вам потрібно бути набагато докладнішими зі своїми відповідями. Те саме стосується і ваших інших.
HDE 226868

Завдяки HDE 226868, я використаю це як досвід навчання, і спробую це зробити наступного разу.
Юка

Без проблем. До речі, тут я бачу добру відповідь. Спробуйте поговорити більше про те, чому було б важко знайти планети на цій маленькій.
HDE 226868