Відомі статистичні цитати


248

Яка ваша улюблена статистична цитата?

Це вікі спільноти, тому, будь ласка, по одній цитаті за кожну відповідь.


8
Чи справді це питання має бути "відомими цитатами про статистику"?
naught101

Відповіді:


248

Усі моделі помиляються, але деякі корисні. (Джордж EP Box)

Довідка: Box & Draper (1987), Емпірична побудова моделей та поверхонь реакцій , Wiley, p. 424.

Також: GEP Box (1979), "Робастність у стратегії побудови наукової моделі" в " Робастності в статистиці" (Launer & Wilkinson ed.), С. 202.


3
Я дуже часто використовую цю цитату, щоб пояснити труднощі при переході математиків до статистики
user549

25
Це речення саме є зразком (гносеологічним)
user603

6
але побачити хорошу дискусію навколо цієї цитати в блозі Гельмана, j.mp/9SgIBO
хл

14
І це фактична цитата, на відміну від чогось "приписуваного" Коробці. Це з'являється, наприклад, у Box & Draper (1987), " Емпірична побудова моделі та поверхні відповідей" , Wiley, на сторінці 424. Так, я пішов і роздивився її, перш ніж використовувати її в папері.
Стефан Коласа

16
На жаль, занадто багато людей використовують це для виправдання недоліків у своїх моделях. З мого особистого досвіду, це використання - знак тривоги.
JohnRos

206

"Орієнтовна відповідь на правильну проблему коштує набагато більше, ніж точна відповідь на приблизну проблему." - Джон Тукі


16
Мені подобається ця, чи можна було б порадити, коли люди пишуть запитання на цьому сайті?
Робін Жирард

7
Абсолютно ... ставити правильне питання - одна з найважливіших навичок.
Шейн

5
Пригадую одного разу, коли приватна промислова компанія доручила математику вирішити проблему маршрутизації сміття. Коротше кажучи, математик поскаржився, що компанія зацікавлена ​​лише у пошуку "досить близького" рішення, а не в оптимальному. Я думаю, що в кінцевому підсумку його звільнили, а замість нього привели дослідника з операцій.
dassouki

2
@dassouki Я думаю, що цитата більше стосується питання .... щось на кшталт науки полягає не в пошуку хорошої відповіді, а в пошуку хороших питань!
Робін Жирард

13
"Набагато краща приблизна відповідь на правильне запитання, яке часто є невиразним, ніж точна відповідь на неправильне запитання, яке завжди можна зробити точним". John W. Tukey 1962 Майбутнє аналізу даних. Аннали математичної статистики 33: 1-67 (див. Стор.13-14) Без сумніву, він сказав подібні речі і в інші часи, але це точне джерело, і версія, яку я зазвичай бачу, цитується.
Нік Кокс

137

"Зателефонувати до статистики після закінчення експерименту може бути не більше, ніж попросити його провести посмертне обстеження: він, можливо, зможе сказати, від чого помер експеримент."

- Рональд Фішер (1938)

Цитату можна прочитати на сторінці 17 статті.

Р. А. Фішер. Виступ Президента професора Р.А. Фішера, д.е.н. , FRS Sankhyā: Індійський журнал статистики (1933-1960), Vol. 4, № 1 (1938), стор 14-17. http://www.jstor.org/stable/40383882


Я читав дещо іншу версію цієї цитати Фішера: "Наймання лікаря після того, як дані будуть зібрані, це як наймання лікаря, коли пацієнт знаходиться в морг. Він, можливо, зможе сказати вам, що пішло не так, але він навряд чи щоб можна було це виправити ».
Пітер Флом

2
@Peter Це було справді "наймаючи лікаря за даними ..." чи "статистик" повинен бути десь там?
Дасон

3
@dason Ти маєш рацію! Хтось редагував мій пост, я думаю,
Пітер Флом

125

87% статистики складається на місці

-Невідомо

Dilbert.com Dilbert.com



1
І 45,8% людей не вірять, що статистика
ймовірність вірогідного

ROFL ROFL Скотт Адамс вбиває мене
Hack-R

Га! Щоразу, коли я бачу прогноз, який містить занадто багато значущих цифр, я думаю про цю цитату. "До 2020 року кількість власників мобільних телефонів прогнозується на рівні 4,372,138,975". Дійсно? Наче хтось міг прогнозувати краще, ніж 4,3 Б або 4,4 Б.
JoeTaxpayer

121

Статистики, як і художники, мають погану звичку закохуватися у свої моделі.

- Джордж Бокс


121

Статистика схожа на бікіні. Те, що вони розкривають, є сугестивним, але те, що вони приховують, є життєво важливим.

-Аарон Левенштайн


10
А життя без них веселіше? Здогадайтесь, поки що ви можете взяти лише метафору ...
naught101

Це якраз і стала моєю улюбленою цитатою
Алі Тураб Лотія

Це, можливо? en.wikiquote.org/wiki/Статістика дещо відрізняється фразуванням. Якщо ви google цілу цитату, я не єдиний, хто її використовує, але не джерело.
jilles de wit

116

Ми віримо в Бога. Усі інші повинні приносити дані.

(У. Едвардс Демінг)


64
Бог також повинен принести дані.
KalEl

9
Бог може скласти дані.
Лев

6
@Leo Які дані у вас є для підтвердження цієї гіпотези? :)
ймовірністьлогічний

2
О, це нова версія Парадоксу всемогутності? Якщо Бог склав нові дані, як ви могли довести, що його там не було весь час?
naught101

5
Це аксіоматично правда.
абауман


101

Усі узагальнення помилкові, в тому числі і це.

Марк Твен


Це геніально!
ймовірністьлогічний

Це, хіба є якісь узагальнення, цілком вірні?
naught101

1
@ naught101 Визначення та закони природи (колись ми їх знаємо) - це узагальнення, які я вважаю істинними. Хоча перші не дуже цікаві, як у: всі "справжні узагальнення" є правдивими.
ziggystar

95

Якщо ви достатньо катуєте дані, природа завжди зізнається.

- Рональд Коуз (цитується з Coase, RH 1982. Як економісти обрали? Американський інститут підприємств, Вашингтон, округ Колумбія). Я думаю, що більшість тих, хто чує цю цитату, неправильно розуміють її глибоке повідомлення проти драгування даних.


1
Так, ваше пояснення дуже потрібне. Я можу собі уявити, що багато хто відніме з цитати повне протилежне значення. Зауважте, навіть катування ідей - це зло.
Адітя

91

Великий комп'ютер, складний алгоритм і тривалий час не зрівняється з наукою.

- Роберт Джентльмен


50
Все-таки це виглядає перспективно.

3
Просто цікаво, де він це сказав / написав?
Hack-R

88

Статистичне мислення одного дня стане такою ж необхідною кваліфікацією для ефективного громадянства, як здатність читати і писати.

- ХГ Уеллс


Боже, він мав рацію!
KalEl

12
Я не знаю, ви останнім часом бачили багато ефективних громадян?
Раскольников

2
Ще чекаю ...
naught101

1
Анонімний користувач запитав джерело для цієї "цитати"; він / вона також зазначив, що Гігеренцер зазначив, що він марно шукав опубліковані матеріали Веллса за оригінал.
чл

84

Поєднання деяких даних та ниючий бажання відповіді не гарантують, що розумну відповідь можна отримати з даного масиву даних

Туїк


5
Як вчений-біолог, я вважаю, що це бурмочуть про себе під час багатьох семінарів ...
N Brouwer

Цьому слід навчитись у школі менеджменту задовго до розділу про обчислення КПІ
румчо

83

Існують не звичайні статистичні питання, а лише сумнівні статистичні процедури.

ДР Кокс


3
Рольф Сандберг приписують цю цитату JM Хаммерслі в 1994 році статтю в: dx.doi.org/10.1016/0169-7439(93)E0041-2
OneStop

1
Далі була спроба редагування анонімним користувачем: "Коментар: Після запитання мені сказано, що я відніс цю (чудову) цитату Хаммерслі. Причиною мого приписування її Хаммерслі було те, що я попросив Девіда Кокса, перш ніж я використав цитата, і він відповів, що спочатку це було не його, а фразу Хаммерслі. Рольф Сундберг ".
gung

Це неправильно - докази? - t тестування та p значення! рутинні розрахунки робили весь час. впевнений, що це може бути "сумнівно", але це все ще звичайно!
ймовірністьлогічний

76

Статистика - предмет, який більшості статистиків вважають важким, але який багато лікарів є експертами. "Стівен С. Сенн"


3
Кредит: Стівен Сенн, Статистичні питання розвитку наркотиків , стор. media.wiley.com/product_data/excerpt/71/04700187/0470018771.pdf
OneStop

2
Я думаю, що це тому, що фізика має аналогічний рівень педантичності, необхідної для статистики, і фізик має величезну користь, бажаючи позбутися невизначеності, статистик просто хоче її описати.
ймовірністьлогічний

26
Лікарі \ nq фізики
Девід Робертс

1
Це може бути мій новий фаворит
Фоміт

1
Хоча я міг уявити, що це стосується і фізиків.
WetlabStudent

75

Дивні події дозволяють собі розкіш, що відбувається.

- Чарлі Чан


14
Я не проти голосування проти, але я вважаю, що це глибокий статистичний момент, який не слід сприймати легко. ;-)
ars

Особливо, якщо ви перебуваєте у сфері фінансових послуг.
DWin

2
Я хотів би сказати, що ключовим для розбиття значення цієї цитати є визнання того, що слово "дивно" є відносним до тієї, що є вашою моделлю "нормальної".
ймовірністьлогічний

1
Я це просто багатослівний спосіб сказати, "колись трапляється", чи є щось глибше, чого я пропускаю?
naught101

Подібна цитата, яка мені подобається, - "З достатньо великим зразком, швидше за все, трапиться будь-яке кричуще" (Персі Діаконіс та Фредерік Мостеллер).
MattBagg,

75

Приємний, про який я породив:

Я думаю, що набагато цікавіше жити, не знаючи, ніж відповіді, які можуть бути неправильними.

Автор Річард Фейнман ( посилання )


Якби я був ставкою, я б сказав, що Річард Фейнман був агностиком
ймовірність

1
Чи кваліфікується Фейнман статистиком?
Glen_b

Хороший, але Томас Грей вважає, що краще: «Де незнання - це блаженство, - це дурість, щоб бути мудрим».
Марко Стамацца

@Glen_b Насправді питання "Ваша улюблена статистична цитата?" не "Ваша улюблена цитата статиста?"
машина

Наскільки я бачу, ціна цитати також не є статистичною.
Glen_b

70

Він використовує статистику, як п'яний чоловік використовує ламповий пост, більше для підтримки, ніж для освітлення.

- Ендрю Ланг


67

Найкраще, що стати статистиком - це те, що ти маєш грати у дворі кожного.

- Джон Тукі

(Це моя улюблена цитата Tukey)


4
Полюбити цю - чудовий бонус бути статистиком.
Кінгсфорд Джонс

Я не впевнений, що це означає. Це тому, що статистика стосується майже кожного поля?
Алі Тураб Лотія

@Ali, я вважаю, що це загальний намір. Статистика може бути дуже потужною гносеологічною базою, яка знайшла застосування у багатьох галузях із надзвичайно складними системами (біологія, економіка, епідеміологія, кліматологія тощо).
Ashe

Саме тому я потрапив у поле, я ношу!
adunaic

63

Відсутність доказів не є свідченням відсутності.

- Мартін Різ ( Вікіпедія )


67
Гарна цитата, але це неправда! Відсутність доказів не є доказом відсутності, але це, безумовно, докази . Чому ми вважаємо, що магнітних монополів (або єдинорогів, з цього приводу) не існує? Тому що ми шукали і не знайшли жодного.
Джон Д. Кук

13
Крім того, Ціппі неправильно цитує Сагана, оскільки Саган ніколи в це не вірив. Він насправді перелічив це серед помилок у своєму наборі для виявлення кулі .
Раскольников

7
@ JohnD.Cook, +1. Тим НЕ менше, ваш коментар спирається на той факт , що ми вже подивилися, і що існує достатня ймовірність того, знайшли докази того, якщо б він дійсно був там; розглянемо, наприклад, різні «відсутні зв язки», які були врешті знайдені (і ті, які ще не були).
gung

1
Вікіпедія, мабуть, приписує Мартіну Рису ... який також не є статистиком.
Glen_b

1
@Glen_b Схоже, Саган міг би сказати, що в якомусь сенсі іронії, якщо це все, бути критиком цитати Мартіна. Це те, на що я міг замислитись, оскільки космологія настільки повна прикладів, коли були зроблені прогнози для обліку незрозумілих джерел помилок, які виявилися правильними (або не зовсім розвінчаними), наприклад, космічне випромінювання фону, темна матерія та Теорія великого вибуху.
АдамО

54

Скажіть, ви стояли однією ногою в духовці, а однією ногою - у відрі з льодом. За відсотками людей, вам повинно бути ідеально комфортно.

-Боббі Браган, 1963 рік


8
Неправильно: в середньому від 200 до 0 С до приблизно 100 С, що є температурою кипіння води. Духовки знижуються лише до температури 150 ° C, а температура 75 ° C ще занадто гаряча. Тепер, якщо у вас одна нога в ошпарювальній воді (близько 55 С), а інша в холодній крижаній воді ... то ви, мабуть, дивна людина.
alexfernandez

1
Подвійне неправильно. Ожеледиця може бути при нижчих температурах.
Firebug

1
@alexfernandez Моя піч починається при температурі 50 ° C. Це стандартна піч, і всі духовки в квартирах, в яких я жив, починалися саме з цієї температури.

@ що я гадаю, що низькотемпературна кулінарія знизила мінімальні температури, але я сумніваюся, що в 1963 році це було так.
alexfernandez

Існує аналогічна російська ідіома, яку я перекладаю як "Середня температура пацієнта в лікарні нормальна".
Едуард Гельман

52

"Легко брехати зі статистикою; легше брехати без них".

- Фредерік Мостеллер


51

Tout le monde y croit cependant, я відключаю un jour M. Lippmann, car les expérimentateurs s'imaginent que c'est un théorème de mathématiques, et les mathématiciens que c'est un fait expérimental.

Анрі Пуанкаре, Calcul des Probabilités (2-е видання, 1912), с. 171.

Англійською:

Усі вірять у експоненціальний закон помилок [ тобто нормальне розподіл]: експериментатори, оскільки вони думають, що це можна довести математикою; і математики, тому що вони вважають, що це було встановлено спостереженням.

Уіттакер, ЕТ та Робінсон, Г. "Нормальний розподіл частот". Гл. 8 в «Обчисленні спостережень»: трактат про числову математику» , 4-е видання. Нью-Йорк: Дувр, с. 164-208, 1967. с. 179.

Цитується на сайті Mathworld.com .


8
Це досить вільний переклад висловлювання, приписаного Ганріелем Ліппманом Анрі Пуанкаром в його Calcul des Probabilit \ 'es (1896/1912). Оригінал був на французькій мові. Ліппман виграв Нобелівську премію з фізики у 1908 р.
Нік Кокс

46

Моя найбільша турбота була, як це назвати. Я думав називати це «інформацією», але слово було надмірно використано, тому вирішив назвати це «невизначеністю». Коли я обговорював це з Джоном фон Нейманом, він мав кращу ідею. Фон Нойман сказав мені: «Вам слід назвати це ентропією з двох причин. В першу чергу ваша функція невизначеності була використана в статистичній механіці під цим іменем, тому вона вже має ім'я. По-друге, і що важливіше, ніхто насправді не знає, що таке ентропія насправді, тож у дебатах ви завжди матимете перевагу.

Клод Елвуд Шеннон


46

Я не знаю про відомих, але наступне - одне з моїх улюблених:

Проведення аналізу даних - це як випити прекрасного вина. Важливо кружляти і нюхати вино, розпаковувати складний букет і цінувати досвід. Заливати вино не виходить.

-Daniel B. Wright (2003), див. PDF статті .

Довідка : Райт, DB (2003). Дружба з вашими даними: Покращення способів ведення статистики та звітності1. Британський журнал педагогічної психології, 73 (1), 123-136.


Мені подобається, хоча це мені нагадує en.wikipedia.org/wiki/Swiss_Toni
onestop

45

Все, що ми знаємо про світ, вчить нас, що ефекти A і B завжди різні --- в якомусь десятковому знаку --- для будь-яких A і B. Отже, запитуючи "чи ефекти різні?" нерозумно.

Тукі (знову ж таки цей мій улюблений)


Це насправді призвело до дуже цікавих статей ... :)
Тал Галілі

@Tal: Повністю згоден! Я думаю, вся область щодо оптимального поділу в тестуванні на minimax починається з цієї ідеї ... і вона все ще така плутанина для багатьох статистиків. Для зацікавлених дивіться статтю donoho projecteuclid.org/… (і посилання в статті! Оскільки речі набагато старші, ніж папір Донохо)
Робін Жирард

45

... безумовно, Бог любить .06 майже так само, як і .05. Чи можна сумніватися, що Бог розглядає силу доказів за або проти нуля як досить безперервну функцію величини p? (с.1277)

Роснов, Р.Л., Розенталь, Р. (1989). Статистичні процедури та обґрунтування знань у психологічній науці. Американський психолог, 44 (10), 1276-1284. pdf


Я хотів би прийняти це як свою прийняту відповідь! занадто добре, щоб бути правдою !
Робін Жирард

У всякому разі, я можу навести цитування Лемана про це: "У цій стандартизації є певна зручність, оскільки вона дозволяє скоротити певні таблиці, необхідні для проведення різних тестів".
Робін Жирард

Роснов і Розенталь - це дуже корисна, відкриваюча очей цитата, яка майже коректна.
rolando2

1
@ rolando2: розгорніть. Що в цьому неправильно?
naught101

@ naught101 - На даний момент я нічого не можу придумати :-)
rolando2

44

Два рази мене [депутати парламенту] мене запитували: "Моліться, містере Беббідж, якщо ви введете в машину неправильні цифри, чи вийдуть правильні відповіді?" Я не в змозі правильно сприймати те, що плутають ідеї, які могли б спровокувати таке питання.

Чарльз Беббідж


3
+1 Захоплюючий провісник глупостей майбутнього століття; "GIGO до свого часу".
whuber

лайно=лайно

3
Ви жартуєте? Хіба це не те, чим займається економіка?
naught101

1
якщо я набираю "stick axchange crss vlided" в Google, це приводить мене сюди!
Ніл Макгуйган

2
У мене був привід використати чудове друге речення Беббіджа в більш широкому діапазоні ситуацій, ніж це.
Glen_b

40

Суб'єктивіст (тобто Байєс) висловлює свої судження, тоді як об’єктивіст підмітає їх під килим, називаючи знання припущень, і він гріється у славній об'єктивності науки.

IJ Добрий



Я люблю цього. Це здорово !
steffen

Чому Баєсіан завжди прирівнюють до суб'єктивістів? - А як щодо ETJaynes та інших "об'єктивних байесів"? Що з усією суб’єктивністю в рамках "об'єктивістського" частолізму?
gwr

2
@gwr Ну "об'єктивність" - це соціальний конструкт, який суб'єктивно оцінюється як досвід, тому виклик баєсів на суб'єктивність є менш безкорисливим, оскільки неправдивим, і більш безцінним, оскільки більш-менш кожен суб'єктивістський. ;)
Олексій

40

Не довіряйте будь-якій статистиці, яку ви самі не підробляли.

- Вінстон Черчілль


6
Ця цитата, здається, відома лише в Німеччині, і є сумніви, що вона є справжньою. Дивіться посилання нижче, де Державне управління статистики у Баден-Вюртемберзі показує результати своїх досліджень щодо цієї цитати (вибачте, вона доступна лише німецькою мовою). Наприклад, "Таймс" говорив, що вони ніколи про це не чули. statistik.baden-wuerttemberg.de/Veroeffentl/Monatshefte/…
psj

4
Альтернативна форма - «я вірю лише в статистику, яку я виголосив», іноді стверджувала, що Геббельс потрапив у рот Черчілля під час пропагандистської суперечки про втрати воєнного часу.
Генрі

Я визнаю, що не досліджував походження цитати. Однак суть твердження залишається вірною. Статистика, особливо в засобах масової інформації, ніколи не подається з необхідною інформацією для оцінки їх достовірності або коректності.
ymihere

2
Чи кваліфікується Черчілль статистиком?
Glen_b

1
@Glen_b Якщо він коли-небудь підробляв деякі дані, то обов'язково!
Даррен Кук
Використовуючи наш веб-сайт, ви визнаєте, що прочитали та зрозуміли наші Політику щодо файлів cookie та Політику конфіденційності.
Licensed under cc by-sa 3.0 with attribution required.