Використовуйте AirPort Extreme для розширення WLAN, одночасно використовуючи порти USB / Ethernet


1

Чи можна використовувати AirPort Extreme для розширення існуючої WLAN, використовуючи також порти USB / Ethernet?

Навіщо мені це потрібно: доступ до Інтернету та HiFi (AirPlay) наразі підключені до AirPort Express у вітальні. Тепер я хочу розширити існуючу мережу принтером та спільним жорстким диском в іншій кімнаті, не маючи проводів між двома кімнатами. У цьому іншому приміщенні немає прямого доступу до Інтернету, тому базова станція повинна знаходитися у вітальні.

Я годинами шукав в Інтернеті і навіть запитував авторизованого продавця яблук, але ніхто не міг точно сказати мені, чи Extreme здатний розширити мережу, підключивши USB-пристрої. Я знаю, що AirPort Express не може робити і те й інше, тому сподіваюся, що Extreme може.

Будемо дуже вдячні за будь-яку відповідь на конкретне запитання чи інші ідеї для здійснення цієї установки.


Я не можу коментувати, тому опублікую коментар як відповідь. На дату цієї публікації я використав аеропорт Utility 6.3.5 для налаштування аеропорту Extreme для "розширення" бездротової мережі, створеної Airport Express (навпаки більш типового випадку). Тоді Extreme змогла перенести трафік одного зі своїх портів LAN до порту WAN ще одного маршрутизатора (Linksys E1200). Тоді я зміг увійти до Linksys: iMac - ethernet - Express - wifi - Extreme - ethernet - документація Linksys Багато в чому говорить, що це неможливо; але я можу засвідчити, що це працює.
guyinsb

Дякую за вашу відповідь, я міг би використати його тоді :), але це все ще цікаво знати зараз.
schluchc

Відповіді:


6

Усі базові станції 802.11n AirPort (маю на увазі крайні, виражені та часові капсули) можуть спільно використовувати свої порти USB, одночасно розширюючи мережу з будь-якої іншої базової станції Apple AirPort. Зауважте, що висловлює лише підтримка спільного використання USB-принтера (не жорсткі диски USB). Extremees та капсули часу підтримують обмін як USB-принтерами, так і жорсткими дисками USB.

Хто б вам не сказав, що AirPort Express не може робити обидва одночасно, сказав вам неправильно.

Повна історія полягає в тому, що в основному існує 4 різних способи, за допомогою яких різні моделі базових станцій можуть бездротово приєднуватися до інших мереж:

Спадковий режим WDS

Цей режим вперше поставляється з 802.11g AirPort Extreme (з початку 2003 року на початок 2007 р.) Та AirPort Express (середина 2004 р. - початок 2008 р.). Він базувався на стандартному режимі WDS 802.11, проте стандартний режим WDS 802.11, як відомо, недостатньо визначений, тому Apple ніколи не намагалася гарантувати, що він буде взаємодіяти з чужими продуктами, лише з Apple. Навіть від Apple до Apple, це завжди було трохи химерно і з тих пір застаріло, хоча існують способи отримати всі пізніші (802.11n) базові станції для використання цього режиму, якщо ви дійсно знаєте, що ви робите.

Цей режим підтримує:

  • Спільний доступ до принтерів USB (і жорстких дисків на моделях, які підтримують його)
  • З'єднання клієнтів Ethernet в
  • Розширення мережі також бездротовим способом (тобто одночасно виступаючи як WDS-міст і AP).
  • Вихід AirPlay / AirTunes на AirPort виражає.

Цей режим підтримується в:

  • AirPort Extreme 802.11g (з початку 2003 року до початку 2007 року)
  • AirPort Express 802.11g (середина 2004 р. - початок 2008 р.)
  • Застарілий, але підтримуваний на всіх базових станціях AirPort 802.11n (початок 2007 року по теперішній час)

Сучасний режим "Динамічний" WDS (dWDS), також "Extend"

Я вважаю, що цей режим вперше поставляється із 802.11n AirPort Extreme (на початку 2007 року до середини 2007 року). Він використовує власну схему Apple, щоб виправити деякі недоліки, які зробили застарілий, заснований на стандартах режим WDS занадто невимушено.

Цей режим підтримує:

  • Спільний доступ до принтерів USB (і жорстких дисків на моделях, які підтримують його)
  • З'єднання клієнтів Ethernet в
  • Розширення мережі також бездротовим шляхом (тобто одночасно виступаючи як міст dWDS та AP).
  • Вихід AirPlay / AirTunes на AirPort виражає.

Цей режим підтримується в:

  • Усі базові станції AirPort 802.11n (початок 2007 року - тепер)

Режим бездротового клієнта (STA), він же "Приєднатися"

Цей режим вперше поставляється із 802.11g AirPort Express (середина 2004 року - початок 2008 року). Це було так, що якщо ви просто хотіли, щоб ваш AirPort Express був бездротовим аудіопристроєм (або, можливо, просто бездротовим сервером друку USB), і хотіли, щоб він приєднався до попередньої мережі Wi-Fi, що не є Apple, ви могли б це зробити .

Цей режим підтримує:

  • Спільний доступ до принтерів USB (і жорстких дисків на моделях, які підтримують його)
  • Вихід AirPlay / AirTunes на AirPort виражає.

Цей режим підтримується в:

  • AirPort Express 802.11г
  • Приховано, але підтримується на всіх базових станціях AirPort 802.11n

Режим бездротового клієнта "Proxy STA", також "Приєднатися до / дозволити клієнтам Ethernet" "

Я вважаю, що цей режим вперше поставляється з 802.11n AirPort Express (на початку 2008 року по теперішній час). Ви використовуватимете це з тих же причин, що і звичайний режим STA, з додатковою можливістю з'єднати провідні пристрої Ethernet у мережу.

Оскільки специфікація 802.11 не дозволяє нормальним бездротовим клієнтам прозоро перемикати трафік, радіо в AirPort Express повинно робити додаткову роботу в цьому режимі для того, щоб клонувати МАС адреси будь-яких провідних пристроїв Ethernet, які він бачить підключеними до свого порту Ethernet, і обдурити AP вище за течією, щоб думати, що ці MAC-адреси - це всі окремі бездротові клієнти, які всі приєдналися до AP AP (тобто він повинен виконувати роль 802.11 "STA" від імені цих пристроїв, які не є 802.11, таким чином "Proxy STA") .

Цей режим підтримує:

  • З'єднання клієнтів Ethernet в
  • Спільний доступ до принтерів USB
  • Вихід AirPlay / AirTunes на AirPort виражає.

Цей режим підтримується в:

  • AirPort Express 802.11g (2004-2008)
  • AirPort Express 802.11n (2008 р. - теперішній час)
    (Що означає "Всі AirPort виражає, але не крайні або часові капсули)"

Дякую велику за вичерпну відповідь! Інформацію про те, що Express не в змозі зробити одночасно, я отримав від авторизованого місцевого реселлера Apple ...
schluchc

Чи підтримується третій режим (STA або «Приєднатися») на Airport Extreme. Якщо так, то це здається дуже прихованим. Як це ввімкнути?
симон

@simon Я думаю, що вам довелося скористатися старою утилітою AirPort 5.x, і вам довелося натиснути Опція, щоб натиснути спливаюче меню, де ви встановили режим бездротового зв’язку. Я впевнений, що новий тип башти 802.11ac AirPort Extreme не підтримує цей режим.
Spiff
Використовуючи наш веб-сайт, ви визнаєте, що прочитали та зрозуміли наші Політику щодо файлів cookie та Політику конфіденційності.
Licensed under cc by-sa 3.0 with attribution required.